fogadtatásTrencsén

Fedezze fel a rejtett kincsek különböző részein a régióban.

Trenčín

24°C

felhős

Azt sem tudom, mi van otthon

Képzeljünk el egy tökéletes nyári napon. Reggel egy kiadós reggelivel a hátizsák víz „lepeňák” néhány édességekkel, esőkabát, néhány ilyen bátor ötödik egy keselyű a természetben.

Túrázás hogy amellett, hogy íze, minősége cipők és hátizsák nagy szükség van. És útvonalak alapján választják ki a fizikai korlátokat. Akkor marad, hogy elérje a jobb tanösvény és élvezze a gyönyörű tájat, hogy Trencin kínál. Így, együtt egy csomó turista vett részt tavaly nyáron - egy jó ötlet, egy nagyszerű érzés. Így ajánlunk néhány észrevételt a természetben gyűjtött pályák. Ha okos, akkor is fogni két vagy három túrák naponta. Vannak is hosszútávfutók, akik úgy döntenek hosszabb és nagyobb kihívást sétálni. Mi vagyunk az első útvonalon utoljára odaadó tanösvény Skalka. Ez zarándoklat lenyűgözött minket annyira, hogy a látogatás biztosan ismételni. De a jó érdekében.

meleg

Átmegyünk a hegység a Fehér Kárpátok felett a Vág folyó. Tájékoztatásul táblák, megtudjuk, hogy miért tanösvény építettünk, hanem valami, ami a növény-és állatvilág, hogy kiegészítse a tájat. Mi értékes információkat a földrajz, geológia és a történelem, a Kis és Nagy Cliffs. Tourist ütemben, így Rezko séta, azt nekünk kevesebb, mint egy óra, kezdve az Egyház STS. Andrej-Svorad és Benedict Malá Skalka és befejezni a maradványait egy bencés kolostor, az Egyesült Skalka. Akurátne haza, hogy felmelegedjen. Mid Vág cseréltünk egy pár napig a felső Nyitra. Amint a nap felkelt a horizont felett, úgy döntöttünk, hogy végre ambiciózusabb terv- barátok válassza ki a Handlova nyomában bányászok. Hossza Mining tanösvény csaknem tíz kilométeres gyalogtúra félretesszük egész nap. Az időjárás volt festve, mint a hangulat is. Útvonal, elkezdtük az épület egy szén expozíció Szlovák Bányászati ​​Múzeum és a munkavállalók a ház körül odaértünk a tér éhes - és bizony, mi egy kicsit éhes. Sebaj, a kápolna volt az első pihenő. Mi dobott minket a gyomrába táplálékot, meztelen csiga, hogy erősítse és folytatják útjukat a második nyugalmi zónába. Hogy nekrívali mi megengedhetünk a túra során a sapka alatt a második szakasz. Amellett, hogy a szellőztető akna arany fenyő mentünk az Old North szellőztető akna - korábbi szén lomu Konštantín. Amikor nézte a tógazdasági. Path onnan mentünk a főbejárat a bányában Handlova. Hét óra elteltével „narobení bányászok”, bővítettük kondičku és tudás a történelem bányászat és a túra befejeztük a múzeumban, ahol a járda véget ér.

Do Škrtelovho szülőhelye

Mivel mi vagyunk a Felső-nyitrai mi maradt az egész hétvégén, vasárnap vettünk a következő turisztikai tapasztalat. Remata eddig állt ki, különösen, mint a sípálya közelében Handlova és Ráztočno mindig járt együtt a született futballista Martina Škrtela. Most felajánlott másik, sajátos alternatív - odšliapať egy útvonalat Remata Ráztočno a turisták. Kihasználtuk azt. Figyelmeztettek minket előre, hogy nehéz lesz štreka a vibramkách eltarthat akár öt órán keresztül. Végül sikerült egy hang üteme csaknem négy. A parttól 8,5 kilométerre hangkártya, különösen, amikor már majdnem 10 láb „klikkre” szombattól. És nem zavar minket, ennek esett egy kicsit. Alapvető koordináták kellemes utazást? Kezdtük Remata erősítése a jó étel a helyi étteremben. A vasútállomás út Bralová szikla Sklenianske réteken. Innen fokozatosan Ráztočnianske lusta és süllyedés a falu Ráztočno. Útközben vettünk két természetvédelmi - a barlangba. Egy nevét viseli barlang a hegyi település, de a hazai Egrešovka mondják, a másik pedig Hájska barlangban.

A turizmus és a történelem

Miután a hétvégén vidéken tértünk haza fáradt, de boldog. Jött a tervezés más utak nem kell pusztán turista. „Mit látsz, valamint néhány épületek?” Azt mondta tagja a turisztikai részek. A következő hétvégén versenyeztek autóval Trenčín régió az ellenkező sarokban - irány falui. Célunk az volt, halom Milan. Mi parkolt az autóbusz állomás Brezova, elment az egész város után is a végső szakaszban a kanyargós utak találtuk magunkat levegő közvetlenül előtte a halom Bradlo. A kilátás már szinte lélegzetelállító a négy égtáj. A parkolóban az emlékműnél volt még néhány szabad hely, de nem bántam túrázás. Az útvonalon mi podozvedali információra Brezova, hanem az építész Dusan Jurkovic, aki megalkotta a halom. Tábla megnyerő és teljes körűen tájékoztatni az élet Milan, óriás szlovák történelem. Ahhoz, hogy Malilla, meg tudná vásárolni közvetlenül a kis prezent és szakirodalom róla.

A halom ízletes pörkölt

Descent elvételétől „autobuske” gyorsabb volt, mint vártuk. Valószínűleg azért is, mert a gyomor már nyerő zenészek. Chop a kocsi, mozgó tizenkét kilométerre északra a város Myjava, konkrétan a város Tura Luka. Mi landolt az étteremben parasztgazdaság, a látogatásunk idején házvezetőnő kínált pörkölt őz. Annyira jó, hogy vylízali lemezeken. Séta a járdán közeli információt fél órára, a táblák voltak érdekességek létrehozó Tura Meadows, az önkormányzati lázadás és Chronicle, valamint jelentős események és személyiségek ezen a területen. Nyári lassan lendült a második felében, sokan utaztak a makarskai riviérán, Bibione, a görög szigetek és Spanyolország. Mi már hű maradt a hagyomány, és élvezze a szépség, a Trencséni régió végéig a nyaralási szezon. Következő megálló a sokféle túraútvonal: Méhészeti tanösvény Jozef Miloslava Hurbana, amely mentünk a vár Beckó. A történelem a romok mondja a helyi idegenvezetők történelmi ruhák és gyerekek élvezték tüntetések vívás művészetek. Útközben sok mindent megtanultam arról méhek és miért sétány nevezték csak miután Hurban. Később ez a nap vagyunk z Bečková természetesen autóval, élén észak felé Vágbesterce. Célunk az volt, Považský vár, természetesen gyalog. Meg kell kezdeni a vár közelében Burg és kisütés után akár egy több felejthetetlen kilátás nyílik az egész régióban. Nagyon szép!

Két módon lehet Baračke

Másnap reggel Trencsénteplic, unparking autót a fürdőváros és egy jó tipp a következő túra. Találkoztunk pár cseh turisták érkező Barack. Mi nem lehet több. Mivel kilátások szarvas taposta a sárga jelzés mentén a déli lejtőin a hegy Grófovec. Érdekességek a kilátásokat Dedovec és szarvasok csak hab a tortán közmondásos. Hasonló módon, de akkor is használni egy másik tanösvény és Trenčianske szépség. Úgy kezdődik a szívben, megy a kút Michael, a barlang alatt szarvas, a kilátás az azonos nevű, a kápolna, a várható White Rock, a kereszt körül víznyelő a Henrichová források és megfelelnek a Baračke. Azért választottuk a különböző, de az íze ellen ízek.

A végső Tlstá hegy

Végül augusztusban is jellemezte az elmúlt teljesítményt a nyári turizmus. Azért választottuk Púchovský District, Púchov Dohňany völgy és a falu. Ebből lényeg, akkor választhat a két turisztikai célpontok. Mentünk végig a tanösvény, három skálát, amely elindítja a területen felzárkózott a hegyek Fehér-Kárpátok. Mentünk gyalog, de ment el, és a kerékpárosok. Télen ez egy népszerű útvonal a sífutás. Miután aszfaltos úton jutottunk el a fából készült torony a hegyen Tlstá hegy, amely mintegy 650 méteres tengerszint feletti magasságban, majd a három rock formáció lazovsky Rock, Ördög szikla egy skala Vieska. A kilátó, de akkor lehet feljutni a kilátó morvaországi régióban Hornolidečska, de ez štreka hosszú és 35 km. Talán majd máskor, a kerékpárok. Mint választotta? Mi inspirálja, hogyan kell kezelni az idei turisztikai repülés? Van több tucat útvonal, csak válassza ki ... Hogyan népszerűen mondja Amerikában van otthon. És akkor is előfordulhat, miután a saját ...